Inktober 2017

Mam dziś dla Was zestawienie ilustracji Inktoberowych.
Dla przypomnienia Inktober, to taka fajna akcja, która inspiruje twórców z całego świata do rysowania odręcznego, tuszem przez cały październik. Jest lista tematów, którą można realizować, lub nie. Ważne jest jedynie, żeby powstawał minimum jeden rysunek dziennie. Właściwie, to może powstać jeden przez cały miesiąc i też będzie się liczył :) Nikt z niczego nie rozlicza, tworzymy przede wszystkim dla własnej satysfakcji oraz wyrobienia nawyku codziennego rysowania. Całkiem fajne ćwiczenie z tego wychodzi :)
Ja w tym roku założyłam, że nie będę trzymać się listy. Postanowiłam, że w moim tegorocznym inktoberze będą rządzić postacie z Brzozowego Zagajnika. Czym jest Brzozowy Zagajnik? To taka kępa drzew między lasem, a polem i łąką, gdzie można spotkać przedstawicieli różnych gatunków, które mają tutaj swój dom, a czasem zaglądają jedynie w odwiedziny. Taaaa, chodzi głównie o stworzenie codziennie nowej postaci inspirowanej naturą.
Ruszyłam ostro, ale gdzieś w okolicy 13 października mój zapał opadł. Albo raczej dał znać o sobie niedoczas więc póki co powstało 15 postaci. To i tak całkiem nieźle :) bo październik nadal trwa. Braki wynikają również z tego, że powstało parę rysunków nie związanych z wyzwaniem :)
A dlaczego na poniższym zestawieniu jest 14 obrazków? Nie, nie dlatego, że 15 się nie zmieścił. Piętnasty będzie w osobnym wpisie, ponieważ postać ta nie tylko dostała imię, ale i swoją historię. Jeśli więc chcecie poznać Julka komara-erotomana, to zapraszam do następnego wpisu :)
#inktober #inktober2017 #drawing



Komentarze

  1. Wszystkie inktobrowe ilustracje - przeurocze, bardzo mi się ten styl podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. 23 year old VP Quality Control Cami Norquay, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like Major League and Stand-up comedy. Took a trip to Historic City of Ayutthaya and drives a Bentley Litre Supercharged Le Mans. mozesz sprawdzic tutaj

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty