Sporty zimowe do kolorowania :)

No i już po imprezie w Soczi. Skończyły się Zimowe Igrzyska Olimpijskie. Wygląda na to, ze zima też się już skończyła. Polacy wywalczyli pięknych 6 medali  (dokładnie tyle obstawiałam :) i trzeba przyznać, że wykazali się hartem ducha i wolą walki, bo trenowanie dyscyplin zimowych w naszym kraju nie ułatwia ani pogoda, ani infrastruktura. Sama marzyłam od dziecka o jeździe na łyżwach, ale najbliższe lodowisko było jakieś 90 km od mojej wsi, w Łodzi. No i zostały mi wrotki :)
Ale kończę to narzekanie i korzystając z tego, że jednak jeszcze luty wrzucam wam garść kolorowanek zimowych sportów. Wybór nie był tak do końca przypadkowy :) Przeważają łyżwiarze.






Komentarze

  1. Nie przepadam za kolorowankami, ale te są wyjątkowo w moim stylu. Kto wie, może w końcu przekonam się do kolorowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę uprawiać sporty, ale moja córa zdecydowanie woli malować, więc sobie przyswoje dla córci, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. 59 year old Health Coach I Bar Dilger, hailing from Kelowna enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Skimboarding. Took a trip to Wieliczka Salt Mine and drives a RX. zobacz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty